ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
Назва проекту
Будинок моєї мрії (Mein Traumhaus)
Назва навчальної теми
Освітня. Помешкання (види помешкань, назва кімнат, обладнання, меблювання)
Основний та другорядні навчальні предмети: німецька мова. Виховна робота - прагнення до зручності і комфорту
Вік учнів, клас
12-13 років, 7 клас
Стислий опис проекту
Метою проекту є формування в учнів прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, розвиток вміння вирішувати проблеми, грамотно працювати з інформацією, виявлення вміння планувати, самостійно діяти і прагнути до кращого, вміння це реалізувати, створювати презентації і плакати щодо виконаної роботи.
План
План навчального проекту (посилання)
План
впровадження проекту (посилання)
Навчальні цілі
-
збагачення
словникового запасу учнів з теми „Житло”;
-
ефективне
формулювання думок і ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлювання;
-
демонстрація
можливості ефективно співпрацювати з різноманітними групами;
-
прийняття
відповідальності за результати спільної роботи;
-
вміння
швидко та ефективно шукати інформацію;
-
використання
комп’ютерних технологій як інструменту для досліджень, організації, оцінювання
інформації;
-
усвідомлення
власного розуміння навчання та своїх потреб щодо навчання;
-
належна
та продуктивна праця разом з іншими;
-
аналіз
отриманої інформації;
використання знань у реальному життіОпис оцінювання
До початку проекту (за місяць до нього) в консультаціях з учителем інформатики проводиться оцінювання готовності учнів до виконання проекту (рівень володіння навичками роботи з компютером, пошуку інформації в мережах інтернет, роботи з мережевими ресурсами, тощо (складається таблиця планування оцінювання).
На початку роботи над проектом відбувається:
- перегляд презентації учителя з ії подальшим обговоренням;
- робота з таблицями "ЗХЯД", де учні оцінюють власні знання з предмету, дослідження;
- ознайомлення з дослідницькими роботами, виконаними раніше, та їх оцінкою з подальшим їх обговоренням в групах.
Поточне самооцінювання здійснюється за допомогою журналу досліджень.
В кінці проекту оцінюється презентація за допомогою таблиці оцінювання учнівського портфоліо.
Діяльність учнів
-
при
вивченні теми учні знайомляться з багатьма архітектурними типами будівель,
можливістю обладнань житла і перевагами проживання в місті і на селі;
-
розподіляються
на групи: архітектори, дизайнери і будівельники по 3-4 учня;
-
учитель,
як головний експерт допомагає прийти до спільного рішення, а також подолати
труднощі в діалогах;
-
наприкінці
кожна з груп демонструє і аргументує свій вибір.
Відомості
про автора
Ім'я, прізвище Жульєва Анна Миколаївна
Фах, навчальний предмет учитель німецької мови
Навчальний заклад Харківська гімназія № 46
ім. М. В. Ломоносова
Місто\село, район, область м. Харків
Контактні дані annish999@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу 20.09.2012 - 04.10.2012
Місце проведення тренінгу Харківська гімназія № 46
ім. М. В. Ломоносова,
вул. Державінська, 4-А
Тренери Білоусова Лариса Олександрівна
Комментариев нет:
Отправить комментарий